Одним із напрямів оцінювання є навчальна робота. Оцінюється абсолютний показник успішності з усіх навчальних дисциплін, що закріплені за викладачем. Важливе місце в рейтинговій оцінці займає методична робота, виконана педагогічним працівником впродовж навчального року.
Зокрема оцінюється:
– створення та доопрацювання навчально-методичних комплексів;
– рівень проведення відкритого навчального заняття та позааудиторного заходу (за наявності);
– підготовлені методичні розробки (підручники, навчальні посібники, курси лекцій, збірники інструкцій, методичні вказівки, робочі зошити, тестові завдання, тощо);
– розробка навчальних програм та силабусів;
– рецензування методичних розробок;
– методичні доповіді (виступи) на засіданнях педагогічної ради, методичних об’єднань тощо.
З метою активізації пошуково-дослідної та науково-дослідної роботи до оцінки діяльності педагогічного працівника долучені такі показники:
– керівництво пошуково-дослідною роботою здобувачів освіти;
– участь у наукових конференціях;
– підготовка наукових публікацій;
– організація і проведення внутрішніх олімпіад, конкурсів, змагань;
– участь та досягнення на обласних, Всеукраїнських та міжнародних олімпіадах (конкурсах, змаганнях тощо).
Передбачена також оцінка проведеної педагогічним працівником виховної та профорієнтаційної роботи. Зокрема, оцінюються: участь протягом навчального року викладачів та здобувачів освіти у творчих конкурсах, круглих столах, зустрічах; організація екскурсій, ведення предметного гуртка, організація профорієнтаційних заходів.