СИСТЕМА ЗОВНІШНЬОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Ліцензування
- Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1187 (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ № 347 від 10.05.2018, № 180 від 03.03.2020, № 365 від 24.03.2021
- Відомості щодо права здійснення освітньої діяльності у сфері фахової передвищої освіти
- Сертифікати
Акредитація
Інституційний аудит
ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Нормативні документи
- Стратегія розвитку ВСП «Механіко-технологічний фаховий коледж ОНТУ» на 2023-2028 р.р.
- Положення про систему внутрішнього забезпечення якості освіти
- Положення про екзаменаційну комісію
- Положення про моніторинг і контроль якості освіти
- Положення про поточний, календарний та семестровий контроль результатів навчання здобувачів освіти
- Положення про контроль та критерії оцінювання знань, умінь і навичок здобувачів освіти МТФК ОНТУ
- Система внутрішнього забезпечення якості освіти
Комісія з якості освіти та освітньої діяльності
ФУНКЦІЇ КОМІСІЇ З МОНІТОРИНГУ І КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ОСВІТИ:
— розгляд проєктів внутрішньої документації, що впливають на освітню діяльність та якість освіти;
— розгляд проєктів освітньо-професыйних програм, навчальних планів, та змін до них, надання рекомендацій щодо їх удосконалення;
— моніторинг якості освіти;
— розгляд заяв, скарг, рекомендацій здобувачів освіти, органів студентського самоврядування, педагогічних працівників, роботодавців, випускників щодо вдосконалення освітнього процесу та підвищення якості освіти у МТФК ОНТУ;
— обговорення поточного стану, можливостей упровадження інноваційного досвіду освітнього процесу в МТФК ОНТУ, поліпшення інформаційного, навчально-методичного, матеріально-технічного забезпечення організації освітнього процесу;
— розгляд питань щодо дотримання академічної доброчесності та заяв, доповідних записок, листів щодо порушення академічної доброчесності;
— аналіз підсумків реалізації освітніх програм, навчальних планів.
— розгляд проєктів внутрішньої документації, що впливають на освітню діяльність та якість освіти;
— розгляд проєктів освітньо-професыйних програм, навчальних планів, та змін до них, надання рекомендацій щодо їх удосконалення;
— моніторинг якості освіти;
— розгляд заяв, скарг, рекомендацій здобувачів освіти, органів студентського самоврядування, педагогічних працівників, роботодавців, випускників щодо вдосконалення освітнього процесу та підвищення якості освіти у МТФК ОНТУ;
— обговорення поточного стану, можливостей упровадження інноваційного досвіду освітнього процесу в МТФК ОНТУ, поліпшення інформаційного, навчально-методичного, матеріально-технічного забезпечення організації освітнього процесу;
— розгляд питань щодо дотримання академічної доброчесності та заяв, доповідних записок, листів щодо порушення академічної доброчесності;
— аналіз підсумків реалізації освітніх програм, навчальних планів.
Індикатори якості
- Політика щодо забезпечення якості освіти
- Розроблення і затвердження освітніх програм
- Поточний моніторинг і періодичний перегляд освітніх програм
- Визначення стану студентоорієнтованого навчання, викладання та оцінювання
- Визначення рівня/стану якості викладацького складу (викладання)
- Визначення рівня/стану зарахування, досягнення, визнання та атестації здобувачів освіти
Опитування
АНКЕТА для опитування педагогічних працівників щодо якості освітнього процесу
Опитування здобувачів освіти щодо якості освітнього процесу
АНКЕТА для опитування педагогічних працівників стосовно організації дистанційного навчання
АНКЕТА щодо навантаження здобувачів освіти
АНКЕТА для опитування здобувачів фахової передвищої освіти стосовно організації дистанційного навчання
АНКЕТА щодо оцінювання освітньої – професійної програми здобувачами освіти/a>
АНКЕТА для опитування студентів щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії
АНКЕТА з академічної доброчесності
АНКЕТА щодо оцінювання освітньої програми педагогічними працівниками
АНКЕТА щодо форм контрольних заходів та критеріїв оцінювання навчальних досягнень
АНКЕТА щодо якості освітньо-професійної програми (опитування роботодавців)
Опитування здобувачів освіти щодо якості освітнього процесу
АНКЕТА для опитування педагогічних працівників стосовно організації дистанційного навчання
АНКЕТА щодо навантаження здобувачів освіти
АНКЕТА для опитування здобувачів фахової передвищої освіти стосовно організації дистанційного навчання
АНКЕТА щодо оцінювання освітньої – професійної програми здобувачами освіти/a>
АНКЕТА для опитування студентів щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії
АНКЕТА з академічної доброчесності
АНКЕТА щодо оцінювання освітньої програми педагогічними працівниками
АНКЕТА щодо форм контрольних заходів та критеріїв оцінювання навчальних досягнень
АНКЕТА щодо якості освітньо-професійної програми (опитування роботодавців)
Академічна доброчесність
Академічна мобільність
Неформальна освіта
Інформація для людей з особливими освітніми потребами
Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.
Коледж надає освітні послуги здобувачам фахової передвищої освіти з особливими освітніми потребами на рівній основі з іншими здобувачами освіти.
У Коледжі створюються умови для осіб з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.
Інклюзивне освітнє середовище Коледжу – це простір, у якому забезпечується сукупність умов, способів і засобів реалізації освітнього процесу для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів з урахуванням їхніх потреб та можливостей, у якому вони можуть вільно пересуватися, навчатися, розвиватися й спілкуватися.
Коледж надає освітні послуги здобувачам фахової передвищої освіти з особливими освітніми потребами на рівній основі з іншими здобувачами освіти.
У Коледжі створюються умови для осіб з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.
Інклюзивне освітнє середовище Коледжу – це простір, у якому забезпечується сукупність умов, способів і засобів реалізації освітнього процесу для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів з урахуванням їхніх потреб та можливостей, у якому вони можуть вільно пересуватися, навчатися, розвиватися й спілкуватися.