Основні напрямки методичної роботи

Методична робота є важливою складовою навчально-виховного процесу й спрямована на вирішення завдань з підвищення якості підготовки фахівців на основі комплексного підходу до вдосконалення змісту, організації й методів навчання.

Основними напрямками методичної роботи є:
-перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;
-створення навчально-методичних комплексів з дисциплін і спеціальностей у відповідності із сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців;
-організація системи підвищення педагогічної майстерності молодих викладачів та аспірантів;
-аналіз забезпеченості навчального процесу навчально-методичною літературою, формування поточних планів видання підручників, навчальних і методичних посібників і вказівок;
-вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість студента;
-організація виставок педагогічних досягнень викладачів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури;
-сприяння у розширенні сфер застосування інформаційно-комунікаційних технологій шляхом створення власних електронних підручників, посібників, електронних портфоліо, презентацій, тестів та програмного забезпечення навчально-виховного процесу;
-допомога у підготовці викладачів до атестації;
-вивчення обсягу й змісту самостійної роботи здобувачів, вироблення методичних рекомендацій із планування, організації й контролю самостійної роботи здобувачів освіти.

Центрами навчально-методичної роботи у коледжі є:
-педагогічна рада;
-методична рада;
-циклові комісії.

З метою підвищення професійної майстерності викладачів використовуються різноманітні форми методичної роботи:
-навчально-методичні конференції, збори, засідання методичної ради, засідання к циклових комісій з навчально-методичних питань;
-семінари, конференції, педагогічні читання з актуальних питань виховання і навчання, конкурси професійної майстерності;
-чергування циклових комісій;
-відкриті та інструктивно-методичні заняття;
-майстер-класи;
-контрольні та взаємні відвідування занять;
-виставки педагогічних досягнень викладачів;
-аналітичні дослідження з питань методики навчання студентської молоді;
-методичні консультації;
-індивідуальна самоосвітня робота викладачів циклових комісій;
-індивідуальні та групові консультації із головами циклових комісій та викладачами з реалізації управлінських функцій або для надання конкретної методичної допомоги з питань планування роботи, визначення змісту, форм наукової, організаційно-методичної роботи.